CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. július 27., kedd

Elmaradások II.

A képen látható karkötő egy Amidala adaptáció és egy egész szett alkotó eleme. Készült hozzá medál, fülbevaló és gyűrű. A megrendelőnek sürgősen kellett még mielőtt elkészítettem a karkötőjét-aztán elfogyott a rivolim-, a lényeg, hogy végül megtörtént a "családegyesítés"!!:) Amikor átadtam azt mondta "jaj de szép", és én bízom benne, hogy szívesen viseli. Sajnos így csak a karkötőt tudtam megörökíteni!:( Az alsó képen látható török horgolt, a színe alapján következtetni lehet, hogy szintén akkor készült, amikor az előbbi bejegyzésben látható szett, és szülinapi ajándéka lett az Amidala szett tulajdonosának. Viseld egészséggel őket Kinga!!!






Mayának köszönet a mintáért!:-)

13 megjegyzés:

Szikati írta...

Fantasztikusan elegáns ez a karkötő, nagy kár, hogy a szett többi része nem látható!

Albert Kinga írta...

Otejoeg! Ez a karkoto gyonyoru! S szettben? Hat, nagyon sajnalom, hogy az is nincs fenn! Naaaaaaagyon szep. A kis horgolt is nagyon jo, dehat ugy villog mellette a karkoto, hogy az a szerenysegevel alig kap figyelmet. Hat, nagyon ugyes vagy!

dbMárti írta...

Ez a karkötő csodaszép!!

LUCY írta...

Muy elegante, me encanta la combinación que le has pesto , fabulsa!!!

Gabessz írta...

Micsoda gyönyörűség! Csodálatos lehet szettben!

Unknown írta...

Valoban nagyon elegans es nagyon egyedi darab lett a karkoto! Nagyon bejon!

Maya írta...

Hű ez igen, gyönyörűséget alkottál :))

Roberta írta...

Gyönyörű ez a karkötő.... és is sajnálom, hogy nincs kép a teljes szettről, szívesen megnéztem volna. Gratulálok Emese!!!!!

pajaro írta...

Fantastatic bracelet!!

Csíkimama írta...

Nos, én most fedezem fel ezt a csodaszép karit.
Emese, ez nagyszerű, szép munka!
Gratulálok!!!!!!!

Sylou írta...

Magnifique!!!!!

Quienlodira_Angeles írta...

Preciosa pulsera!!!

ekszerlada írta...

Juj de gyönyörű ez!!Nagyon elegáns!!!