CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. július 25., vasárnap

Elmaradások I.

Nos, ezt már nagyon rég követtem el... Úgy 2009 december végén, vagy 2010 január első napjaiban. Akkor készítettem el Szélyes Andinak az ajándékait, és hogy utána se üljek tétlenül az ott lévő gyöngyeim között turkálva, ezt sikerült összehozni.

Aztán pünkösdre hazajöttek nagynénémék Budapestről, nagynénémnek nagyon megtetszett és én szívem teljes melegével Neki ajándékoztam. Drága Blanka viseld egészséggel és ha olvasod, akkor pusszantalak...!!:)





Minta: Panita

7 megjegyzés:

LUCY írta...

Un trabajo bellisimo, me encanta este conjunto y los colores, uffff de miedo......

Tímea írta...

Nekem is nagyon tetszik!!! :))))

Szikati írta...

Gyönyörű szép, a nagynénéd imádni fogja!

Csíkimama írta...

Színben, formában is nagyon tetszik, és örvendek, hogy feltetted!!!
Várunk a klubba:))

Albert Kinga írta...

S ezt te mostanig rejtegetted? Nem szep dolog toled, hallod-e...ilyen szepseget nem megmutatni nekunk...
Nagyon szep szettecske!

Quienlodira_Angeles írta...

Un conjunto bellisimo!!!!

Ababeads írta...

Amazing!