CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2009. január 9., péntek

Kipécéztek... :)

Erika,Gini és Bori is kipécézett :)

Nem nagyon tudtam rávenni magamat a játék folytatására, hol időhiányra hivatkozva, hol meg azért mert nem tudtam igazán mit is oszthatnék meg veletek. Egy kicsit úgy éreztem, hogy ezt is csak ugyanúgy folytatják a játékosok, mint a díjak továbbadását, hogy tovább kell adni és kész, egyszer körbefut mindenkinél, és akkor mi van?...
De ma este Panka hagyott egy megjegyzést, amiben arra kér, hogy írjak magamról néhány dolgot, mert a profilomból sem derül ki semmi rólam. És ekkor nagyot ütött a lelkiismeretem harangja talán tényleg kíváncsiak rám, akik meghívtak a játékra.
Mea culpa, bocsássatok meg lányok,tehát

a szabályok:
-Linkeld be azt az embert a blogodba, aki kipécézett!
-Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi!
-Pécézz ki 7 embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba!
-Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy ki lettek pécézve!

1.Nem tudok semmit belinkelni a blogomba, csak amit úgy sikerül bemásolni, és ez rettenetesen zavar.Árulja már el valaki,hogy hogy kell!

De nem ez a legfontosabb az életemben, hanem a kislányom, aki beragyogja a mindennapjaimat, és akitől én rengeteget tanulok!

2.Néptáncos voltam a Háromszék Táncegyüttesnél egészen addig amíg ötödik hónapos állapotos voltam a lányommal, akkor léptem utoljára néptáncosként színpadra.

3.Csíkszeredában, Erdélyben élünk, és nagyon szerencséseknek tartjuk magunkat, hogy ilyen mesés környezetben leltünk otthonra, annak dacára is, hogy nagyon hosszú és hideg a tél!

4.Jelenleg titkárnő vagyok egy út- és hídtervező cégnél.

5.Kisebb-nagyobb megszakításokkal kb. öt éve a gyöngyfűzés jelenti számomra a legkedvesebb foglalatosságot, ha meg lehetne élni belőle legszívesebben csak ezzel foglalkoznék. Egyébként a kislányom szemeinek köszönhetem, hogy fűzök, ugyanis egyszer betévedtem a kreatív boltba, és meglátva a kislányom szeme színéhez teljesen passzoló türkizkék színű gyöngyöt, tudtam, hogy kell fűzzek belőle valamit az alig egyéves kicsi nyakára.

6.Azt hiszem Robertánál olvastam, hogy igaz barátokat csak gyerekkorban szerezhet az ember, ezzel teljesen egyetértek, mert én is távolabb élek gyerekkorom helyszíneitől, és fájóan tapasztalom, hogy csak nagyon jó ismerőseim vannak, a barátaim a múlté, és ez fáj!

7.Szeretem az életet, mindennel, ami vele jár. Az egészséget tartom a legnagyobb értéknek, igyekszem kizárni mindenféle kémiai szert, műanyagot az életünkből, persze nem sikerül maradéktalanul, magányos farkasként küzdöm a magam harcát a környezetszennyezés ellen, ezért néhányan csodabogárnak néznek, de ezt én egyáltalán nem bánom.

Most nem pécézek ki senkit, mert nagyjából körbejárt a játék, de ha időközben kiderülne, hogy valaki kimaradt akkor pótolom az elmaradást.

10 megjegyzés:

Fákó.Orsi írta...

Kicsi a világ nemdebár!
Én onnan jöttem ahol te most vagy... :) És a hideg tél egyáltalán nem hiányzik, de minden más igen...

Unknown írta...

Örülök Neked! Köszönöm, hogy benéztél hozzám.

Névtelen írta...

Kedves Emese! Nagyon örülök, hogy nem hagytad ki a játékot, jó volt megtudni rólad egy-két fontos dolgot!!!!!

Maya írta...

Szia Emese,

jó néha megtudni az emberek 1-2 titkát :-) és jó néha segíteni!

A linkeléshez: ha az új bejegyzéseidben szeretnél linket használni ki kell jelölnöd amit linkként meg akarsz jeleníteni és a szövegbeállítások (balra, jobbra...) ikonok melletti zöldgömbös (link)ikonra kattintva tudod beírni az útvonalat,amit a kijelölt szöveg mögé szeretnél tenni. A képek mögé tett linkeket pedig a modulok között találod meg

Remélem tudtam segíteni!

Igen, még egy dolog, szépek a munkáid!!

Bori írta...

Kedves Emese!
Nagyon örülök, hogy pár dolgot rólad is megtudhattam. Várom a rovábbi szép munkáidat!

Unknown írta...

Köszönöm Kriszta, örülök, hogy bekukkantottál hozzám!

Unknown írta...

Szia Maya,hálásan köszönöm a segítséget és, hogy erre jártál!:)

Unknown írta...

Én is köszönöm kedves szavaidat! Igyekszem mihamarabb feltenni a munkáimat.

Ottis írta...

Köszi Emese,hogy betettél hozzád!Kedves vagy!

Unknown írta...

Emese!

Én is távol élek gyerekkorom helyszínétől, és nekem is nagyon hiányzik. Így aztán marad a gyöngyfűzés, és (még) a vágyam: hogy gyönyörűséges sárközi gyöngygallérokat fűzzek. Ott nőttem fel, s így egy kicsit majd otthon érzem magam bárhol. (Azért így is boldog vagyok a családommal. :):) )

Örülök, hogy te is boldog vagy, és büszke a férjedre meg a lányotokra!