CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2012. február 1., szerda

The Neverending Story...Cobalt




Ázsiai gyöngyökből készült, mert akkor még sehol sem találtam ilyen színű kását jó minőségben, utána rögtön lett! Ahogy elkezdtem horgolni és mutattam Melindának, azt mondta ne folytassam, mert nem lesz jó. Bár nekem se tetszett, amit láttam, nem hagytam magamat lebeszélni mondván én aztán biztos meghorgolom, ha a fene fenét eszik is, ha már jó pár órán keresztül 5-6 méternyi kását válogatva felszedtem és nem mondom, hogy túlságosan élveztem! Aztán, ahogy haladtam előre egyre jobban kezdtem megbékélni vele, mert ezek az egyenetlenségek rusztikus hatást kölcsönöztek neki és nekem pont a rusztikussága jött be nagyon!:)Ezenkívül a színe is nagyon tetszik, ahogy Melindával hívjuk "veszett kék", Melindát a hideg is kirázza tőle, mégis mindenkinek megakad rajta a szeme!:)
A képeken nem sikerült előcsalogatni veszett kékségét, a valóságban sokkal sötétebb és "veszettebb"!:)))

11 megjegyzés:

Liza írta...

Jó lett! Nekem is bejön ez a kék!

Zsu írta...

ez az amit viseltél mikor találkoztunk? egyszerűen gyönyörű, imádom :)

Las Creaciones de Boricua írta...

Beautiful color!!!!!!!! Very pretty!!!

Unknown írta...

Zsu, igen, ez az! Nem kapkodom el a fényképezést az biztos!:))

Amy's írta...

Ez tenyleg veszett kek , nekem nagyon tetszik :)

Timike írta...

Nekem is bejön, királyi, megérte fáradni vele.

Unknown írta...

Meg ha nem is a kedvenc szinem ez a "veszett kek" de nagyon tetszik!

Szikati írta...

Vadító ez a kék árnyalat, nem lehet nem észrevenni a viselőjét!!!!

Danny Nova írta...

I loved at first sight. This set is unique.
Regards Danny

Panka gyöngye írta...

Hűű,de gyönyörű!!!Nagyon szupi lett!!!

Juliet írta...

Szerintem pont ez az egyenetlensége a szexepilje!