CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2011. október 27., csütörtök

Virágzó bogyó!!!:))




...és amikor megcsillannak a napocska sugarai rajta


Most már nekem is van!:) Nem kevés munka és a delica-t is "eszi" rendesen, de a végeredmény kárpótol mindenért szerintem. A sok munka ellenére nagyon szerettem fűzni és már van elképzelésem arról is, hogy milyen legyen a kiegészítő fülbevaló és gyűrű is, éppen legyen megfelelő gyöngyöm hozzá.

Minta: Carol Dean Sharpe. Carol, thank you!:)

12 megjegyzés:

Csíki mama írta...

Nekem nagyon tetszik, szívesem megnézném, tapintanám :))...
Sejted mire gondolok?....

Lakota mágia írta...

Szuper mutatós, nagggyon tetszik!!!!!
:-)

Amy's írta...

nagyon gyonyoru! Azok a delicak alomszepen csillognak villognak.
Sok munka lehetett de megeri mert csodaszep:)
Carol mintai mind delica zabalok :)

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Nagyon szép munka,szép különleges nyaklánc lett belőle!

Kisnyul / Andi írta...

Ez álomszép!

Unknown írta...

Gyönyörű színe van!
Én is csináltam egyet és meglepődtem, hogy mennyire eszi a delikát!!!

Gyöngy-szirom írta...

Hú, de gyönyörű lett!!

Alma írta...

Nagyon -nagyon tetszik!!!

Unknown írta...

Nagyon szupi ez a bogyo/hengerke!

Mézesmama írta...

Óriási...fantasztikus....gyönyörűség!

Panka gyöngye írta...

Tuti ez a bogyó!A színe is szuper!

Sviro (Ildi) írta...

Mennyire különleges, csodaszép!