CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2011. szeptember 4., vasárnap

Flora és Flórácska






Mielőtt még teljesen unalmassá válnának a bejegyzéseim a sok ferde horgolásos témával-mert van még, és lesz is!!:)- gondoltam feltöltöm Flora-t és Flórácskát, bár nincs kész, még nem tudom, hogy milyen legyen a végleges formája, várom, hogy "megálmodjam".:) Nekem nagyon tetszik, nem is gondoltam volna, hogy ennyire tetszeni fog ez a színösszeállítás, de egyáltalán nem bánom, hogy egyre jobban "színesedem".:)Ezt a fülbevalót hoztam össze, ő lett Flórácska.:)

Minta:Perle4u. Vielen Dank Simone!:)

9 megjegyzés:

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Szépek és édesek!

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Nagyon szép kis szett lett,és nagyon szép kis fülit készítettél hozzá.Gratulálok!

Mar Bisutería írta...

Ohhhhh maravilloso!!!!

Kriszty írta...

Tényleg szépek és szépek a színei is.

Las Creaciones de Boricua írta...

Very pretty set!!!!!!!!

Timike írta...

Csodaszép, igazi királynői ékszer, a színe is fenséges. Gratulálok hozzá.

Gabessz írta...

Igazán gyönyörű, pedig én sem vagyok egy fukszia és pink imádó! De ez most nekem is tetszik! Hozd el a klubba, hogy élőben is megcsodáljuk!

Unknown írta...

Köszönöm szépen, gracias!:)

Rendben Gabessz, szerdán Flora bemutatkozik!:)

Unknown írta...

Szép. És pont.