CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2011. augusztus 5., péntek

Zsófinak békazölden, ahogy szereti!!:)

Most már elárulhatom, hogy ez a szett Zsófinak készült! Kb. egy hónappal ezelőtt olyan váratlan örömben volt részem, hogy szinte el sem hittem!:) Felléptem meglátogatni a csajokat a klubban, ahová ugyebár mindenki viszi az elkészült, készülő szépségeket, aztán mindenki elkezdi tapogatni, felpróbálni őket...ugye ezt mi ki nem tudnánk hagyni!:))Hát így tettem én is Zsófi egyik nyakékével, ami történetesen igen passzolt a rajtam lévő ruhával, ami egyébként nagyon tetszett Zsófinak is a kékes!!! színe ellenére! Aztán kezdtünk viccelődni, hogy én adom neki a ruhámat vagy ő adja nekem a nyakéket, ha már ilyen jól összeillenek, és én lettem a nyerő, tudniillik Zsófi legalább egy fejjel alacsonyabb mint én és nekem is földig ér a ruha, viszont a nyakék nekem tökéletesen talált! Ami levett a lábamról az az volt, hogy éreztem szívesen adja nekem, és ez hihetelenül jólesett és meghatott! Kérdeztem, hogy én mit adhatnék cserébe, amire ő azt mondta, hogy semmit! Elkezdtem gondolkozni, hogy mit adhatnék, aminek örülne és nincs neki, így született meg ez a szett és azt hiszem sikerült nekem is örömet szerezni vele. Viseld egészséggel Zsófi, engem is boldoggá tett az az öröm, amivel fogadtad!:) Én is köszönöm az enyémet, hamarosan lefotózom és bemutatom, hogy én mit kaptam!:)





Igen, ezt a zöldet mi csak így hívjuk egymás közt a csajokkal...
Hihetetlenül mutatósak ezek az egyszerű ékszerek és nem mellesleg nagyon jó viselni őket, én legalábbis nagyon szeretem!:) Tökéletes kiegészítői bármilyen stílusú is legyen az öltözetünk, a rusztikustól az elegánsig. Ezért én úgy döntöttem, hogy minden színből készítek, így sosem leszek bajban a kiegészítők tekintetében!:)
Tehát az elkövetkező időszakban sok "testvérke" fog születni...

16 megjegyzés:

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Fantasztikusan szép munka,és nekem is a kedvenc színem! Gratulálok! Várom a többit!

H.T. írta...

Hi:-)
I can say: I am seriously impressed!
I love the set.Both pieces are fabulous!So simple and so fine-I adore the green color,so those two things make me in seventh heaven:-)Very beautiful design!I cannot pick my eyes off!
Bear Hugs-Halinka-

Kriszta írta...

Azt hiszem ebbe a karkötőbe szerelmes lettem!!! Jujj, de nagyon gyönyörű, imádom ezt a békazöldet én is!!!!!!!!!! Csúcs!!!!!!!!!!!!

Szikati írta...

Pazar, tényleg szerelem első látásra!

LUCILA írta...

A mi tambien me ha enamorado ese trabo, bello

Roberta írta...

Gyönyörű ez a szett, gratulálok Emese!!!

Vadnainé Almási Mária írta...

Ezt a zöldet én is nagyon szeretem. Imádnivaló szettet készítettél!

Tiszi írta...

Ez a békazöld nekem is a gyengém. :) És irigyellek a ferde horgolásért. Nekem nincs hozzá türelmem. :(

Tímea írta...

Jaj, de szép!!!!
Horgolhatnékom támadt. :)

Zsófi írta...

Mindenki irigykedhet:)))))ENYÉM lett ez a csodaszép szett:)
Emese, nagyon szépen köszönöm itt is, boldoggá tettél!:))))

Quienlodira_Angeles írta...

Es divino!!!!

Unknown írta...

Fantasztikus h. milyen jol nez ki! es igen... most Zsofit kicsit irigykedve nezzuk;)

Unknown írta...

Tényleg gyönyörű és Zsófi megérdemli, mert engem az ajándékozásban mindig az önzetlenség hat meg ami ebben az esetben tisztán látszik!!

Kriszty írta...

Szia Emese! Így ismeretlenül is gratulálok neked. A maga egyszerűségével is, vagy talán pont azzal nagyon elragadó a szetted! Beleszerettem. :)

Cimbilimbi írta...

Nagyon szép! Pont akartam kérdezni, milyen technikával készül a karkötő, aztán a kommmenteket olvasva lekonyultam, mert a horgolás nekem csak álom... :) A színt mifelénk libazöldnek hívják :D

Kriszty írta...

köszönöm az inspirációt... nekiláttam én is az első ilyen horgolásomnak. már megvan belőle vagy 5 cm. szóval csak ennyire tetszik. :))))