CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2011. június 15., szerda

Végre megérkezett a nyereményem Pankától... !!:))



Már szombaton örvendeztem és csodálgattam ezt a gyönyörűséget...főleg azért, mert a végére már én is kezdtem aggódni, hogy hitem ellenére mégsem fog megérkezni! Viszontagságos körülmények között-kétszer lett útra bocsátva- végül célba ért!:)))
Kétszeres volt az örömöm: egyrészt a birtoklás öröme, másrészt a megkönnyebbülés öröme, amit a Panka szemszögéből is éreztem, tudtam, hogy aggódik a levél holléte miatt...!:(( Remélem nem viselt meg nagyon Panka... minden jó, ha a vége jó!

Itt is ismételten köszönöm, nagyon büszkén és örömmel fogom viselni!!:)

5 megjegyzés:

Piky73 írta...

Gyönyörűségeset kaptál!!! Kár lett volna, ha elvész az út folyamán!

Panka gyöngye írta...

Nagyon örülök,hogy célba ért:)És ahogyan írtad,minden jó,ha vége jó:)))Még egyszer viseld örömmel:)Remélem lesz kedved hamarosan újra játszani velem:)

Csíki mama írta...

Gratulálok a nyereményhez! :)))

Unknown írta...

Gratulalok en is a nyeremenyedhez:)

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Nagyon szépet kaptál!!!Gyönyörű a színe!