CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2011. január 31., hétfő

Sepsiszentgyörgy legyen Románia Zöld Fővárosa!



Tíz város küzd a Zöld Főváros címért, közte Sepsiszentgyörgy is a szülővárosom. Nem hagyhattam ki, muszáj szavaznom!(:-)))ma még lehet szavazni!!!
Miért szeretném, hogy Sepsiszentgyörgy legyen Románia Zöld fővárosa? - azért mert tiszta, szép, friss a levegője, és mert megérdemli! (:-)
Sfantu Gheorghe merita sa fie Capitala Verde a Romaniei pentru ca: este un oras curat, frumos, cu aer bun, ...si merita...(:-)))
http://www.umbrelaverde.ro/blog/premiul-blogosferei-pentru-capitala-verde-a-romaniei.html

2 megjegyzés:

Enikő írta...

Én szeretnék szavazni de nem értem, hogy lehet! (szlovákul talán még menne de románul...)

Unknown írta...

Köszönöm szépen Enikő!:) Sajnos már lejárt a szavazási határidő, és még én is nehezen igazodtam el, a blogban közzé kellett tenni a fenti bejegyzést és a linket be kellett küldeni a megadott e-mail címre. De azért köszönöm, köszönjük!:)