CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. október 31., vasárnap

Ferdehorgolt karkötőm!





Ma nem volt valami jó napom fűzés terén!:(( Azzal kezdődött, hogy amikor Laure fánkjának a harmadik(eddigi utolsó) részének az utolsó szemét is felfűztem és össze próbáltam húzni, a közepén ahol a swarik vannak, kettévált!! Elvágta volna a swari a cérnát, jártatok már így??? Lehet, hogy össze tudnám fűzni, de kibontom, mert nem szeretem a félmegoldásokat és a bizonytalanság érzését, hogy vajon egyben marad-e??
Aztán nekiláttam a ferde horgolt karkötő kapocs részének felvarrásához: eltörött két tűm és több mint egy órát monyókoltam vele!!!(Apropó, ismeritek ezt a székely kifejezést, ha nem, akkor ezt jelenti: ügyetlenül csinál, bíbelődik valamivel, általános népi szó.) Nem jött, hogy elhigggggggyem! Amúgy meg vagyok vele elégedve, szép szabályos 11-es őnagysága létére és egyáltalán nem olyan amorf, ahogy a képen látszik. Ja, és az alsó képen alapul szolgáló nadrágom kiegészítője lett. Ez vala fűzésileg a nap összefoglalója!:)

Minta: Zsuzska, nagyon köszönöm!:)

35 megjegyzés:

Marta írta...

Nagyon szep lett, gratula! Nekem meg nem volt türelmem egy ilyent felfüzni, na meg idöm se nagyon van...

Nikol írta...

Nagyon ügyes vagy!!! :) Én még nem mertem hozzáfogni, de egyszer biztos hogy elkészítem. :)

Unknown írta...

Marta, nagyon hálás minta, könnyen megjegyezhető így "haladósabb" a felfűzése is. És ha már felfűzted, a pici tünemény lányocskád mellett már horgolhatod is!:)

Unknown írta...

Nikol, bíztatlak, hogy vágj bátran bele, mert nem nehéz!! Olyan jó tartásuk van ezeknek a karkötőknek, és nem utolsósorban nagyon mutatósak a csuklón, arról nem is beszélve, hogy olyan jó viselnivaló darabok!Hajrá, megy ez Neked!:)

Berjo írta...

Gratulálok a türelmedhez, nagyon szép lett a karid! Egyszer már én is nekiállok!!!

Süni írta...

Nagyon tetszik a karkotod :)

Ami pedig a cerna elszakadast illeti en is jartam mar igy csak nekem a swari a damilt vagta el. Persze pont a levgeven ugyhogy en is bontottam. A masik kedvencem mikor elpattan egy szem gyongy amikor mar dolgoznam el a damilt...

Alondra írta...

Precioso trabajo. Un saludo

Alondra

Ababeads írta...

Fantastic!! lovely pattern!

Roberta írta...

Csodás lett Emese, gratulálok!!!!
Hát igen, sajnos előfordul, hogy a swari elvágja a cérnát sőt a damilt is. Van most forgalomban egy un. "fireline" néven futó nem tudom mi (mármint a meghatározását nem tudom.... azt hiszem cérna és fémszál keveréke). A lányok nagyon ajánlják medál és olyan ékszerek fűzése alkalmával amikor swarit használunk. Sajnos az ára "elég" borsos de megéri:-)))

Vervian írta...

Nagyon szép lett! Óriási munka lehetett felfűzni ennyi gyöngyöt. Minden elismerésem. :-)

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Szuper szuper jó ez a kari!!!

Piky73 írta...

Lenyűgöző a karid!!! És a kitartásod :) Ismerős szitu, amikor semmi nem akar összejönni. Én ilyenkor inkább fel is adom, mert csak felpörgetem magam :) Viszont Te gyönyörűen befejezted!!! Gratula!

Unknown írta...

Köszönöm szépen lányok!:)Berjo, vágjál bele, 2-3 X-Faktor és meg is van!!:)) Nem olyan veszélyes a felfűzése, de valóban szinte vagy vastagabb csuklóra két nyakláncravalót kell felfűzni!

Roberta, nagyon köszönöm!:) Igen, hallottam már róla, de sajnos itt még nem lehet kapni sehol, legalábbis én még nem akadtam a nyomára. Tudom, hogy borsos az ára, de én vallani szoktam, hogy nem vagyok olyan gazdag, hogy olcsó termékeket vásároljak, és ilyen esetkben meg pláne nem...!!Puszi.

Tündigyöngy írta...

Nagyon szép lett a karkötőd, szuper kiegészítője a nacidnak! A fireline valóban nagyon klassz, Gordon Évi webshopjában láttam a múltkor.

kandy írta...

Rohadtul irigy vagyok a karidra. (Hónapok óta filózom rajta, h valakivel csináltatok egy ilyet, mert én biztos nem, de még nem mertem).
Ja, nagyon szép!
A monyókolás szót nem ismertem, de olyan jó, h megismertetted! Íze van, jópofa, játékos. Írjál még ilyeneket, jó, drága!

Unknown írta...

Köszönöm Tündi!:)

Unknown írta...

Drága Kandy! Akkor én leszek "valaki"! Válassz mintát, színt, kérek méretet és emilben címet, utána egy kis türelmet!:)) Puszi.
Ja, az a valaki, aki monyókol az monyók, vagyis gyámoltalan, ügyetlen!:)))

Maya írta...

Lehet, hogy a napod monyókos volt, de ez a kari fantasztikus lett. Most lett néhány irigyed, köztük én is :) Jó ez a szó monyókolás, jól lehet vele játszani :)

Maya írta...

Ja, igen a fireline-t én is csak ajánlani tudom, nagyon erős, ez egy belül sodrott kívül azbeszt bevonattal ellátott horgász zsinór. Én horgász boltban vettem, igaz, hogy borsos az ára, de nem szakad, nem vágja el a swari, és ami nem utolsó, nem bogozódik.

Unknown írta...

Köszönöm Maya!:) Egyszóval Fireline-al nincs monyókolás!!!:)) Szívesen horgolok Neked is ajándékba, úgyis mindjárt itt a Karácsony! Ha elfogadod, akkor a Kandynál leírtakat várom!!:)

Orsi írta...

Fantasztikus lett, megérte a sok munkát, lassan én is kedvet kapok a ferde horgoláshoz, pláne, amikor ilyen remekműveket látok!

Ágota írta...

Nagyon jó lett! Én éppen most tanultam meg Zsuzskától az alapokat és amint végzek a másik munkámmal már állok is neki a karkötőnek. Alig várom, hogy belevághassak, mert olyan szép! Nagyon ügyes vagy! Csodásak a munkáid. Azt meg el sem hiszem, hogy monyókoltál! Te olyat tuti nem is tudsz! :) Kérünk még ilyen szavakat!!!

Edit írta...

Nagyon szép lett! Örülök hogy Te is meghorgoltad! :)

Tímea írta...

Minden jó, ha vége jó!!!
Nagyon tetszik!
Én is próbáltam már a ferde horgolást, de sajnos NEKEM EZ NEM MEGY!!! :((((((

Fákó.Orsi írta...

Mindig mikor valaki ilyet csinál elfut a sárga irigység:) Csodaszép nekem is kell egy:) Beállok a sorba a rendeléssel:-))))

Váczi Zsuzsanna "Zsuzska" írta...

Emese, szuper szép lett, gyönyörű munka. Szép egyenletesen horgoltál örülök, hogy örülsz, és tetszik neked, nekem is nagyon:o))) Gratulálok!!!!

Unknown írta...

Nagyon köszönöm lányok a kedves szavakat!

Fákó.Orsi, szívesen elkészítem Neked! És, ha itthon Csíkszeredában adhatnám át Neked személyesen az maga lenne a tökély!!!:)

Unknown írta...

Zsuzska, nagyon köszönöm elismerő szavaidat, Tőled fokozottan jólesik, tudjuk mindannyian, hogy miért!! Mint írtam elégedett vagyok vele, érzem, hogy megy ez nekem, de most, hogy visszaigazolást is kaptam Tőled teljes a boldogságom!:)))

Magia da Inês írta...

✿Olá, amiga!
✿ܓܓPassei para uma visitinha...amei!!!
Gostei da combinação de cores do bracelete... muito elegante!
✿ܓܓ✿Bom fim de semana!
Beijinhos.
Itabira✿ܓܓ✿
Brasil✿ܓܓ

Timike írta...

Nagyon tetszik, szuper jó.

LUCY írta...

Bellisimo.....super elegante.....fino y una combinación espectacular.....

Csíki mama írta...

Drága Emese, hát én lemaradtam , de így későn is gratulálok, nagyon ügyes vagy, ezt tudod.
Hogy közben tongyó vagy monyók a nap hát az megtörténik.
Szeretem a kitartásod.

sylou írta...

Superbe!

Hobbi-Tünde írta...

Miután közelebbről is megszemélhettem, sőt fel is próbálhattam ezt a szuper karkötőt teljesen bezsongtam. Így hát lázasan nekifogtam én is felfűzni egy karkötőre valót. Köszönöm az ihletet!

Cari írta...

Sencillamente preciosa.