CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. augusztus 25., szerda

A Kriszta medálja célba ért!


Itt vannak a beígért képek, van némi minőségi különbség köztük nem mondom...!!:( De azért én megtettem minden tőlem telhetőt, a közepén lévő követ(sajnos nem tudom mi az, Kriszta súgsz???) annak rendje-módja szerint fényesre vikszoltam, vakít is rendesen!!!:))

És itt ezen meg akartam mutatni ezt az édes kapcsot is, nem ennivaló???:))



Még tegnapelőtt megérkezett Kriszta szépséges medálja, azt reméltem készítek róla fényképet és azt teszem fel, sajnos még nem jött össze ezért a Krisztától kölcsönvett fényképpel büszkélkedem, de pótolom! Itt is, sokadszor köszönöm Kriszta, nagyon tetszik, örömmel fogom viselni!!!:)

12 megjegyzés:

kandy írta...

Használd egészséggel, drága! Legyél vele nagyon boldog, általa még szebb!!!! Pusz!

LUCY írta...

Maravilloso, y una combinación de colores de escandalo....felicidades

Las Creaciones de Boricua írta...

Beautiful pendant!!!!!! pretty colors!!

Kriszta írta...

Kedves Emese!!! Használd egészséggel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!És közben gondolj néha rám is!!!!!!!!!!!!!!!!

Szikati írta...

Csodás a medál, méltó helyre került!
Kukkants be hozzám, találsz ott egy meglepetést!

Unknown írta...

Kandy drága, köszönöm, ha szebb leszek az biztos, hogy a medálnak lesz köszönhető!!:))

Unknown írta...

Köszönöm Kriszta, biztos lehetsz, hogy akárhányszor rápillantok a medálra szeretettel gondolok Rád, Rátok!!:)

Unknown írta...

Köszönöm Szikati!:)

Kriszta írta...

A nagy kő swarovski kaboshon, csoki szinű!!!!!!!!!!!!

Unknown írta...

Kösziii!! Arra gondoltam, csak nem voltam biztos benne, mert én ilyen swarival még nem találkoztam...!

Gabessz írta...

Igazi gyönyörűség! Hozd el a klubba, hogy megcsodáljuk élőben is!

qween10 írta...

It is a very innteresting pendant.