CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. április 21., szerda

Beads Perles interjú / Beads Perles interview :)

Még most sem hiszem el..., hogy ki lettem választva a sok kivételesen tehetséges alkotó közül! Igaz, hogy nap mint nap teszek azért, hogy fejlődjek, rengeteg egyéni ötletem van alakulóban, de ezek még a blogomban nem láthatóak csak akik ismernek és akikkel gyakrabban találkozom azok észlelik a "mocorgó" alkotót bennem. És nagyon jól esik, amikor bizalommal fordulnak hozzám egy-egy kérdéssel,mert tudják, hogy tudok segíteni, hiszen évek tapasztalata van a hátam mögött. Apró lépésekkel léptem be csodálkozva ebbe a kimeríthetetlen csodálatos világba ,tégláról téglára rakva össze a magam szerény világát, kezdve onnan, hogy a gyöngynek mérete van nem csak a gyöngy, ahogy addig hittem. Nehezebb és időben hosszabb volt mint másnak, aki segítséggel tanult, de ez adott egy pluszt, mert most már könnyen kiigazodom, ránézésre olvasom a mintát, és sokszor egy-egy technikát agyilag már megtanultam még mielőtt nekifogtam volna fűzni. Azt el kell mondanom, hogy egyetlen egy technikát tanultam meg segítséggel: a ferde horgolást és ezért Zsuzskának nagyon hálás vagyok, itt is köszönöm Zsuzska!
Hogy szerény alkotásaim alapján mégis kiválasztott a Beads Perles az maga a csoda! Nagyon megtisztelő és hihetelen boldogsággal tölt el, hiszen ez az első komoly, a szakma részéről jövő elismerés!:) Ez szárnyakat adott már csak repülnöm kell!!:)
Köszönöm Beads Perles! Thank you Beads Perles!
Nem utolsó sorban köszönöm a sok gyöngyös társamnak szerte a nagyvilágban a sok inspiráló gyönyörűséget, azoknak akik látogatják a blogomat a megtisztelő figyelmüket. Köszönöm, hogy vagytok és közétek tartozhatom!

Akit érdekel az interjú a Beads Perles blogján elolvashatja: http://beads-perles.blogspot.com/2010/04/emese-gyongyikei.html

14 megjegyzés:

Miki76 - Mihaela Munteanu írta...

Felicitari pentru interviul in Beads Perles.Mult, mult succes in continuare.Cu drag Mihaela Munteanu.

Gabessz írta...

Szívből gratulálok! Megérdemelted az elismerést, mert nagyon szépeket alkotsz!

Káli Gopika írta...

Gratulálok! Alkossál továbbra is sok szépet!!! Várom ! (:-)

kandy írta...

Drága arany csillag! Teljes szívemből gratulálok!!!!!!!!!!!!

Csíki mama írta...

Emese!!!!!!! Gratulálok!!!!!!!! tiszta szívből örvendek veled, pénteken várunk a klubba, hogy megölelgessünk

Unknown írta...

Multumesc Mihaela, ma bucur ca aud de Tine!:) Colierul tau auriu-negru e o adevarata minunatie!

Unknown írta...

Gracias Magia da Inês!:)

Unknown írta...

Gabessz, Káli Gopika, Kandy naggyon köszönöm!!

Unknown írta...

Évus, megyek ölelkezni!!:) És vidd magaddal a ferde horgoláshoz szükségeseket,mert tanulunk!!

Hobbi-Tünde írta...

Gratulálok Emese!! Tényleg megérdemled! Én is örülök veled együtt és tényleg jó lenne egyet találkozni!

Váczi Zsuzsanna "Zsuzska" írta...

Gratulálok Emese, alkoss szépeket!!!

Unknown írta...

Hobbi, Zsuzska köszönöm Nektek is, igazán jól esik!!

Unknown írta...

T. Reka, köszönöm, hogy rám is gondoltál!:)

Roberta írta...

Szívből gratulálok Emese!!!!!!!!!!!!!