CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2009. szeptember 27., vasárnap

Bori és Ottó esküvője.

Hétvégén Bori és Ottó esküvőjén vettünk részt, ahol nagyon jól éreztük magunkat a jó társaságnak, a jó szervezésnek, és nem utolsó sorban a jó zenének köszönhetően!!
A menyasszony kérésére készítettem a lenti menyasszonyi szettet, amit ajándékba kapott. Örülök, hogy sikerült vele örömet szereznem, remélem a továbbiakban is olyan szeretettel fogja viselni, amilyen szeretettel készítettem!!!:)

Sok boldogságot Bori és Ottó!








12 megjegyzés:

Unknown írta...

Gratulálok Emese! Nagyon kedvemre való ez a szett. Ügyes vagy.
Az ifjú párnak meg sok boldogságot!

Teca írta...

Wow! Nagyon tetszik ez a szett! Már én is nézegettem ezt a mintát,el is kezdtem,de félbe maradt.
Gratulálok neked és az ifjú párnak!

Orsi írta...

Tényleg gyönyörű lett!

Ági mama írta...

Csodálatos ékszert ajándékoztál a menyasszonynak!!!

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Királynői darab! Gratulálok hozzá!

Bori írta...

Nagyon szép szett lett, biztosan örömmel viselte! Sok boldogságot a druszámnak!

Olena írta...

That is perfectly stunning!!!!

Edina írta...

Elbűvölő! Gratulálok!

KATY írta...

La parure est magnifique. J'adore le bracelet de main !

Alyas írta...

Superbe parure pour une superbe mariée !
Félicitations aux heureux mariés
Bises

Ilona írta...

Nagyon szép ékszert készítettél, illett a menyasszonyhoz.

Zoya Gutina írta...

Just beautiful!