CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2009. május 10., vasárnap

Virágok az végeken.../ M-am jucat cu mărgelele...

Játszadoztam egy kicsit a gyöngyökkel és ez lett belőle!:)) Az alap a Roberta bogyó csak a szaporításokat és apasztásokat csináltam másképp. Nagyon szeretem annak ellenére, hogy ázsiai gyöngyök felhasználásával valósult meg, de annyira tetszik a színük, hogy nem tudtam ellenállni nekik. Amennyire lehetett próbáltam kihozni belőlük a maximumot, és nekem tetszik, szeretem elvégre "az én tyúkom tojta" vagy mi!:)))





16 megjegyzés:

Tiszi írta...

Egész jól kiválogattad a gyöngyöket, így meg ha nem mondod nem is látni, hogy ázsiaiak. :) Viszont szépek. :)

Marta írta...

szerintem se làtszik, hogy àzsiaiak :)
Nekem tetszik, hogy csak az egyik irànybol vannak a viràgok :)

Ági mama írta...

Nagyon szuper lett a tojásod!!!!

Fruzsi írta...

nagyon szep lett, tenyleg ugyesen valogattad a gyongyoket, arik a viragok rajta!

Miki76 - Mihaela Munteanu írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Unknown írta...

Köszönöm Tiszi! Milyen jó, hogy nem látszik!:) Sőt a két alábbi horgolt is ázsiai gyöngyökből van, nem sikerült beszerezni ezeket a színeket cseh kásából.:((

Unknown írta...

Köszönöm Márta! Igazából mindkét végén vannak virágok, két különböző bogyót próbáltam mutatni, ezek szerint nem sikerült, de jó ötlet, hogy csak az egyik végén legyen, akkor lesz olyan is!:)

Unknown írta...

Köszönöm Ági mama! Lesz még "tojás"!:))

Unknown írta...

Köszönöm Fruzsi! Örülök, hogy Nektek is tetszik!!

kandy írta...

Meg nekem is, nagyon. Legalább valaki, ha én már nem tok.

Unknown írta...

Köszönöm Kandy! Örülök, hogy tetszik és gyógyulj meg hamar, mert hiányoznak a munkáid!:)

KATY írta...

Trop jolies !

Quienlodira_Angeles írta...

Preciosa!!!!!1

Unknown írta...

Ez szép! Nekem is tetszik a színe!
Puszi!

Hobbi-Tünde írta...

Nagyon aranyos és bogyó (imádom őket). Kíváncsi vagyok mi készül belőle :) ...

Kndla's írta...

Wow! Que lindas!